2011. november 27., vasárnap

6. fejezet részlet

Nem tudom mikor lesz új rész! Szerintem pénteken, mivel nem nagyon jutott időm az írásra! :/
Addig is hoztam egy részletet. :)


6. fejezet részlet:

Stefan-hoz léptem, és halkan felsóhajtottam.
-Biztos nem tudsz jönni inkább velem?- Kérdeztem szemeibe nézve, összehúzott szemöldökkel. A történtek után nem nagyon szerettem volna menni Damon-el. 
-Sajnos nem, mert még van egy kis dolgom, de ha hamarabb végzek, akkor utánatok megyek!- Mosolyodott el halványan, és végigsimított arcomon. 
-Rendben!- Bólintottam beleegyezően. Damon két lépésnyire ott állt tőlünk. -Nem szállsz be az autóba? Mindjárt megyek én is!-  Mondtam szemeibe nézve.
-Inkább megvárlak itt!- Mondta, és egy mosolyt erőltetett arcára. Ismét Stefan-nak szenteltem minden figyelmem. Egy mosoly jelent meg arcomon.
-Akkor még találkozunk!- Mondtam, és egy lágy, de rövid csókot nyomtam ajkaira.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése