2011. november 14., hétfő

Infók az új fejezetről, és részlet

Sziasztok! Tudom, hogy ígértem fejezetet, de közbe jött pár dolog ami miatt csak a hétnek a vége felé tudom felrakni az újat. Addig is hoztam nektek egy apró kis részletet! :)

Puszi: Elena*

Részlet:

Kétségbe esve ültem be az autóba, és tapostam a gázra. Közben táskámból előhalásztam a telefonomat, hogy feltudjam hívni Bonnie-t. Amilyen gyorsan csak tudtam tárcsáztam a számot, és fülemhez emeltem a telefont. -Vedd fel, vedd fel!- Kérleltem, de mind hiába volt. Már lassan a sírás szélén voltam, de nem tudtam mit tenni. Az úton a száguldásomat egy piros lámpa akadályozta meg. Épp sikerült befékeznem, nem sokon múlt, hogy elüssek egy járokelőt.  Ezek után nem sokkal, olyan 10 perc után odaértem a kórházhoz. Szinte már rohantam a folyosókon, mire találtam valakit aki segíthetne. -Elena Gilbert vagyok, az öcsémet keresem... Jeremy Gilbert-et...- Mondtam akadozva, miközben levegő után kapkodtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése